Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی


آیا تاکنون نام جو شنیده اید؟ من دارم. این به 20 سال قبل برمی گردد. وقتی بیست سالم بود ، به ملاقات همکلاسی هایم رفتم که نوجوانان خود را با آکنه سپری کرده اند. “از ملاقات شما خوشحالم.” مکالمه پس از سلام و احوالپرسی اولیه بالغ می شود و موضوع مکالمه ایالات متحده است. بسیاری از دوستان من که آن روز جمع شده بودند در ایالات متحده مشغول تحصیل یا تحصیل بودند ، اما جهان نیز باریک بود ، بنابراین به نظر می رسد که همه آنها با عبور از یک پل به هم متصل شده بودند. نامهایی که نمی دانم ذکر شده است ، اما در گفتگو دیگر جایی برای قطع شدن وجود ندارد. من همچنین تبادل اطلاعات می کنم که صبحانه در یک فروشگاه گوشه ای در اورنج کانتی در جنوب کالیفرنیا خوشمزه است ، اما نمی توانم جو را با گفتن اینکه رستوران ماهی کبابی در جونگنو خوشمزه است نیز آشفته کنم. بعد از نوشیدن آبجو در مقابل من به خانه آمدم ، اما عواقب آن روز عالی بود. یک احساس خودباختگی ، انگار فقط من عقب هستم و به محض سقوط ، خودکارآمدی ام پایین می آید. البته ، اکنون ملاقات با دوستانم سرگرم کننده است ، اما این به این دلیل است که هرچه بزرگتر شدم ، فهمیدم که “در آمریکا” یا “تحصیل در خارج” ارزشهای مهم زندگی نیستند. با این حال ، وقتی در فرهنگ همسالان هستید ، داشتن چشم انداز خارج از آن آسان نیست.

لطفا نمونه های خوبی از آموزش تلفیقی ارائه دهید

شرایط متفاوت است ، اما همه افراد تجربه مشابهی را تجربه خواهند کرد. این یک گونی جو است که من رشد کردم. شرایطی وجود دارد که من در آن وجود دارم ، اما به “سهولت عدم تحمل” تبدیل شده ام. فقط به آن فکر می کنم ، می خواهم بگویم “واو … وای” ، اما چنین لحظاتی قطعاً وجود دارد. اگر احساسی را احساس می کنید که در حال حاضر احساس می کنید ، امیدوارم که سعی نکنید خیلی سریع آن را از بین ببرید. دلیل این امر آن است که هر روز دانش آموزان دارای معلولیت در آموزش فراگیر می توانند احساسات و عواطفی را که همه می دانند تجربه کنند. این به این دلیل است که اگر سعی نکنید از این طریق سخت کار کنید ، ممکن است بدون دانستن آن عبور کنید. “لطفا چند نمونه از آموزش فراگیر را در کلاس معرفی کنید. ما نیز به آن اشاره خواهیم کرد. “من از طریق بستر چت تصویری Zoom با معلمان محلی در منطقه ینام ارتباط برقرار می کردم ، اما در مورد سوالی که یک معلم ناگهان پرسید سکوت کردم. زمان تیک و تیک می زد ، من تلاش زیادی کردم تا چنین موردی را پیدا کنم ، اما به جز خواندن مقاله ای در مورد یک مورد محلی در مدرسه ابتدایی ، دو سال پیش چیزی به ذهنم خطور نکرد. “تا آنجا که من می دانم ، اوه … نه.” “معلمان تعجب می کنند. من به اندازه معلمان تعجب کردم. چگونه ممکن است تا کنون نباشد؟ موارد زیادی وجود داشته است که مدارس ابتدایی ، متوسطه و متوسطه عمومی آموزش ویژه دیده اند. مواردی وجود داشت که آموزش های فردی ، متناسب با تک تک دانش آموزان ، به طور مداوم ادامه داشت و معلمان و والدین رضایت زیادی داشتند. اینکه آیا آنها به خوبی آموزش فراگیر می بینند یا نه بعد دیگری است. در کلاس ویژه ، تحصیلاتی مانند آموزش دیدم ، اما وقتی در دیسکو بودم ، غالباً گونی جو کشت می شدم. این شما هستید که می توانید آن زمان را در سکوت تحمل کنید. به همین دلیل آموزش فراگیر در کره فقط “ادغام فیزیکی” است و نه “ادغام محتوا”. البته همه کلاس ها یکسان نیستند ، اما دلایل عدم استفاده صحیح آموزش فراگیر در بسیاری از کلاس ها پیچیده است. (بعداً فرصتی خواهیم داشت که در این باره صحبت کنیم.) مشکلی نیست که با تحویل همه چیز به معلم ویژه و معلم اتاق حل شود. شمارش “تلفیق فقط مدل” در آینده ادامه خواهد یافت.

کار دشوار ، “دانش آموز به مدرسه می رود”

با توجه به این وضعیت ، اکنون جو به مدارس خاص تغییر یافته است. این طبیعی است که فردی که تحت آموزش خاص است وارد مدرسه عالی ، یعنی متوسطه یا متوسطه شود و سپس به مدرسه خاص منتقل شود. از آنجا که تعداد مدارس استثنایی ثابت است ، اگر بگویید “من در قرعه کشی هستم” ، در اطراف خود با کلمات “حسادت می کنم” تبریک می گویم. بنابراین ، در وسط یک مدرسه ابتدایی که ظرفیت کافی دارد ، دانش آموزان به مدارس استثنایی نقل مکان می کنند و تعداد دانش آموزانی که در کلاس اول وارد مدارس استثنایی می شوند ، افزایش می یابد. دانش آموزانی که مجبورند مدرسه نزدیک خانه من را ترک کنند و به مدرسه خاصی در آنجا بروند. من هنوز نمی دانم که چرا برای برخی افراد حتی پیشنهاد ساده “دانش آموز باید به مدرسه برود” باید مورد توجه ، بررسی و حل قرار گیرد. من فقط یک معلولیت دارم ، اما نمی دانم چرا در زندگی در مدرسه مانعی ایجاد می کند و چرا این جامعه سعی در لگد زدن و لگد زدن به آن ندارد. چیزی به عنوان “کشوری شاد که معلولین با هم زندگی می کنند” وجود ندارد. هیچ چیز به عنوان یک کشور شاد که در آن زن و مرد با هم زندگی می کنند ، یا یک کشور شاد که در آن افراد قد بلند با هم زندگی می کنند وجود ندارد. پسرم نیز در یک مدرسه خاص تحصیل می کند (معلم ویژه ای به من توصیه کرد که سه بار از یک مدرسه عمومی به یک مدرسه خاص منتقل شوم) و من از زندگی مدرسه ام خوشحالم ، اما جهانی که پسرم پس از دبیرستان در آن زنده خواهد ماند ، میانه جهان است ، که در آن افراد معلول و افراد غیر معلول در هماهنگی زندگی می کنند. من تنها 40 ساله بودم که با جوانان 20 و 30 ساله جلسه خواندن داشتم. در آن زمان ، از شنیدن اینکه جوانان “برای یادگیری همدلی بیرون می روند” متعجب شدم. به نظر می رسد امروزه “همدلی” نیز باید یاد گرفته شود. این چیزی نیست که شما به طور طبیعی در طول روزهای تحصیل خود یاد بگیرید. جوانانی که آماده اقدام عملی هستند بی نظیر هستند ، اما من در واقعیت آموزش و پرورش که ارزش مطلق فقط یک رقابت بی پایان شده است ، آه کشیدم. با شنیدن داستان های مادران کودکان معلول که تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از گونی جو پرورش یافته در آن سیستم ، به مدرسه خاصی بروند ، آه عمیق تر می شود.

آیا رویاها رویاهایی هستند که می بینیم؟

پس از “پرونده سو abuse استفاده و مرگ یونگ این” ، شعار “ما آن را تغییر خواهیم داد” زنده شد. همه می خواهند چه چیزی را تغییر دهند؟ آیا همه آرزوی تغییر در جامعه ای را دارند که اختلافات به تبعیض تبدیل نشود ، آنها می دانند چگونه با دیگران همدلی کنند و حصاری برای یکدیگر ایجاد کنند؟ آیا رویاهای ما یکی است؟ آرام نگاه می کنم. این جامعه چه مقصدی است که همه می خواهند تغییر دهند؟ نوشته و عکس توسط ریو سونگ یون

<한겨레21>لطفا همراه باشید

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته می شود. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات در بحران است. فقط امور مالی مستقل چهره جامعه ما را نشان می دهد و منجر به گزارشگری عمیقی می شود که جامعه بهتری را ارائه می دهد. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *