Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی


بر اساس گزارش چشم انداز اقتصادی منتشر شده توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در دسامبر سال 2020 ، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی کره (تولید ناخالص داخلی) کره جنوبی در سال 2020 -1.1٪ است. گرچه منفی است ، اما در میان 37 کشور عضو OECD در رتبه اول قرار دارد. طبق این آمار ، تولید ناخالص داخلی 134 تریلیون بوی بد برآورد شده است. با این حال ، از آنجا که 134 تریلیون بوی بد رقمی است که منعکس کننده سود و زیان تمام بخش ها است ، خسارت وارد شده به بخش از دست رفته بسیار بیشتر خواهد بود.

PC Bang فقط در سه ماهه دوم سال 2020 4.3٪ بسته شد.

یکی از بخشهایی که انتظار می رود متحمل خسارات زیادی شود ، صاحبان مشاغل خود اشتغالی و کوچک و متوسط ​​هستند. علاوه بر این ، طبق آماری از داده های اعتباری کره منتشر شده توسط دفتر حزب دموکرات ، لی دونگ جو ، فروش صنایع مشمول ممنوعیت جمعی در هفته اول دسامبر 2020 ، هنگامی که محدودیت های تجاری اعمال شد ، به شدت کاهش یافت. اتاق های کارائوکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23٪ ، اتاق بازی 24٪ ، حمام 25٪ ، سالن عروسی 54٪ ، اتاق رایانه شخصی 55٪ و امکانات ورزشی داخل سالن 60٪ کاهش یافته است. تجارت نیز یکی پس از دیگری تعطیل شد. هنگامی که دولت کلانشهر سئول 7،687 رستوران و بار را بررسی کرد که از مارس تا ژوئن 2020 در سئول بسته شده بودند ، دوره بقا 2396 روز (6.6 سال) بود که 184 روز کوتاه تر از متوسط ​​2580 روز (7.1 سال) در سال 2019 است. در میان 100 صنعت برتر مرتبط با صنعت ، صنعت با بالاترین میزان تعطیلی PC Bang بود ، با 88 (4.3٪) فقط در سه ماهه دوم سال 2020 بسته شد. در همین مدت ، 278 رستوران مرغ (4.2٪) تعطیل شدند. اقدامات مختلفی برای کاهش مشکلات افراد شغل آزاد پیشنهاد شده است. به ویژه ، دیدگاه های بسیاری وجود دارد که دولت باید خسارت ناشی از ممنوعیت جمعی اجباری دولت و محدودیت های تجاری (ممنوعیت ها و محدودیت ها) را جبران کند. در 19 ژانویه ، در یک بحث فوری توسط گروه تحقیقاتی حزب آینده بهتر ، حزب دموکرات ، طرحی برای جبران خسارات تحت ممنوعیت ها و محدودیت های دولت پیشنهاد شد. به عنوان مثال 70 △ از دست دادن فروش برای بخش ممنوع ، 60٪ برای تجارت محدود و 50٪ برای بخش عمومی. با استفاده از این استاندارد ، دولت باید 24.7 تریلیون وون در ماه را برای دوره ممنوعیت یا محدودیت جبران کند. اگرچه دوره محدودیت و ممنوعیت در مناطق مختلف متفاوت است ، در حدود چهار ماه تقریبا 100 تریلیون بوی بد خواهد بود. در گذشته ، نماینده کانگ هونگ سیک اظهار داشت که ضرر و زیان در مدت محدودیت تجارت باید بر اساس حداقل دستمزد جبران شود (8،720 درآمد در هر ساعت). بر این اساس ، 3،100،000،000 وون (100٪) در ماه برای مشاغل ممنوع و 620،000 درامد ماهانه برای مشاغل محدود. بودجه مورد نیاز این طرح ماهانه 1.23 تریلیون وون است. در 4 ماه حدود 5 تریلیون بدبو می شود.

وزارت اطلاعات “آماده سازی برنامه ها برای حمایت ، نه ترویج قانون”

نماینده مین بیونگ دیوک گفت: “طبیعی است که دولت غرامت بدهد ، زیرا اقلیت به دلیل اقدامات قهری دولت متحمل خسارات جدی شده است. این هزینه بودجه زیادی دارد ، اما می تواند با انتشار اوراق قرضه دولتی و یک صندوق همکاری برنده تأمین شود. “نماینده کنگره حداقل باید تا 22 ژانویه لایحه ویژه ای حاوی این اطلاعات را پیشنهاد کند. در میان خسارت ها ، برنامه های زیادی برای کاهش اجاره به وجود آمد. یک نمونه برجسته قانون حمایت از ساختمانهای تجاری است که در سپتامبر 2020 تجدید نظر شد. “ادعای افزایش / کاهش زنگ” ، “تغییر در شرایط اقتصادی به دلیل بیماری های عفونی درجه یک” اضافه شده است ، اما این ماده به دلیل انتقال ضرر و زیان از کرونا 19 به مالکان و مستاجران مورد انتقاد قرار گرفته است. ترس از اینکه ممکن است تمدید قرارداد انجام نشود ممکن است اگر مستاجر از آن قدرت استفاده کند ، اصطلاحاً “لایحه تعلیق”. به عنوان مثال ، لایحه قانونگذاری حزب دموکرات ، لی دونگ جو ، ادعاهای اجاره شرکت ها را ممنوع می کند که لی سونگمن ، نماینده دموکرات ، همچنین بیش از نیمی از اجاره شرکت های ممنوع از وصول را می خواهد. این لوایح قرار است در ماه فوریه توسط شورای ملی فوق العاده بررسی شود. نماینده لی سونگمن گفت: “این لایحه با هدف تقسیم اجاره بها نه تنها با مالکان و مستاجران بلکه با دولت و م institutionsسسات مالی نیز انجام می شود. وقتی اجاره در صنعت ممنوع 100 در نظر گرفته شود ، 50 توسط مستاجر پرداخت می شود ، 30 توسط دولت و بخش مالی و 20 نیز توسط موجر پرداخت می شود. با این حال ، بائ جین کیو ، نماینده حزب عدالت گفت: “دولت (از جمله بخش مالی) که تصمیم به ممنوعیت این گروه می گیرد باید بیش از 50٪ پرداخت کند و مابقی را باید بین مستاجر و صاحبخانه تقسیم کند.” با این حال ، کیم جونگ -بئوم ، معاون اول وزیر استراتژی و دارایی ، در تاریخ 20 ژانویه گفت: “دولت و شورای ملی هر ساله درباره برنامه های پشتیبانی در هر کشور بحث می کنند و آنها برنامه های پشتیبانی را به موقع و نه محتوای قانونی تهیه می کنند.” در همان روز ، نخست وزیر جئونگ شی گون گفت: “ارزیابی من این است که چنین سیستم حقوقی مطابق با روح قانون اساسی ضروری است و شورای ملی نیز چنین ایده ای را دارد. اما امروز برخی از دولت آن را انکار کردند. همیشه مخالف روند اصلاحات است ، اما در نهایت این بازگشت به مرگ است. “

آیا شرکت داوطلبانه در سیستم تقسیم منافع امکان پذیر است؟

نظرات در مورد یارانه جهانی برای حوادث متفاوت است. در 20 ژانویه ، فرماندار گیونگی ، گیونگی لی جی میونگ اعلام كرد كه دولت باید چهارمین صندوق حمایت از بلایا را به طور جهانی تأمین كند و Gyeonggi-do ابتدا 100000 برنده پرداخت كند. بانگ کی هونگ ، رئیس فدراسیون صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​کره ، گفت: “اولین صندوق کمک به بلایا که به همه شهروندان پرداخت می شود ، به دلیل استفاده محدود از منطقه یا منطقه ، بهترین اثر را در تحریک اقتصاد دارد. “پرداخت های جهانی مبنای اصلی است و پرداخت ها باید قبل از سال جدید قمری انجام شود.” Pak Ji-ho ، دبیرکل مجمع تجارت ، که می خواهد به راحتی تجارت کند ، گفت: “اگر یک پرداخت جهانی انجام دهید ، مزایای آن همان باشد. برای مشاغل خوب کار می کند. در حال حاضر باید بر صنایعی تمرکز کنیم که در شرایط شدید قرار دارند. به طور خاص ، آنها استدلال کردند که پرداخت های جهانی نباید در دوره های منع محدودیت های جمعی یا تجاری انجام شود. “برخی نظرات حاکی از آن است که مالیات بر همبستگی اجتماعی باید وضع شود. یک نمونه نماینده روند ویژه همبستگی در بلایا است که توسط کنگره حزب عدالت هی جوان یانگ در نوامبر سال 2020 آغاز شد. به عنوان مثال ، بالاترین نرخ مالیات برای افرادی که درآمدشان 100 میلیارد بوی بد یا بیشتر است یا شرکت هایی که درآمد دارند از 100 میلیارد بوی بد یا بیشتر 5 درصد افزایش می یابد. نماینده جانگ یانگ گفت: “در دوران تاجگذاری ، ما به طور موقت مالیات اضافی را برای افراد یا شرکتهایی با شرایط بهتر جمع آوری می کنیم و از آنها به عنوان هزینه های همبستگی اجتماعی استفاده می کنیم. ما می توانیم حدود 10 تریلیون بوی بد را جمع آوری کنیم. ” “سیستم تقسیم سود” که در 11 ژانویه توسط لی ناکیون ، رئیس حزب دموکرات پیشنهاد شد ، در همان زمینه همبستگی حزب عدالت در برابر بلایا است. حزب دموکرات گفت اگر شرکتهای نسبتاً خوبی مانند برخی از شرکتهای بزرگ و شرکتهای آنلاین سود مشترک را با SME ها و کارگران تقسیم کنند ، مزایایی مانند کاهش مالیات را فراهم می کند. رئیس جمهور لی و رئیس جمهور مون جائه این بر خودمختاری مدنی تأکید کردند ، و سوالاتی در مورد کارآیی آن ایجاد کردند. لیم جیمن ، استاد دانشگاه سجونگ گفت ، “هدف این است که یک سیستم تقسیم سود را ترویج دهیم که شرکت ها به طور داوطلبانه در آن شرکت کنند. در شرایط اضطراری ، تنها زمانی می تواند م beثر باشد که سیستم حقوقی به عنوان مالیات بر همبستگی اجتماعی وضع شود. ” توسط کیم کیو وون ، گزارشگر کارکنان [email protected]* گزارشی از تاریخچه پوشش-ایتاون بعد از مارک کرونا 19
http://h21.hani.co.kr/arti/SERIES/2337/

<한겨레21>لطفا ، ص

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته می شود. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات ، در بحران است. فقط امور مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به پوشش عمیق جامعه بهتر می شود. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *