Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی


گاهی اوقات ، به دلیل اینکه مدت طولانی کاری انجام داده اید یا کاری انجام داده اید ، گاهی اوقات موقعیت بالاتری (؟) نسبت به قبل می گیرید. به نظر می رسد افرادی هستند که موقعیت “بالاتر” را دوست دارند و از آن لذت می برند ، اما بسیاری از اوقات کارهایی را انجام می دهند که از عهده آن بر نمی آیند و سپس آن را پشت سر می گذارند. نه به دلیل اخلاقی بودن (؟) بلکه ترسو بودن. وقتی دنیا خیلی پیچیده باشد ، سازمان بزرگتر از فرد است ، وضعیت به سرعت در حال پیشرفت است و شما باید با افراد زیادی کار کنید ، اخلاق طبیعی “همه باید در برابر اقدامات خود مسئول باشند” دقیقاً به معنای نحوه رفتار است. این احساس سخت تر و سخت تر است. کسانی هستند که قدرت بیشتر را به عنوان “مسئولیت” بیشتر می پذیرند و کسانی هستند که “قدرت” بیشتری را می گیرند. اگر بپرسید کدام یک از این دو جامعه جامعه را کمی بهبود می بخشد ، افراد زیادی نیستند که مورد دوم را انتخاب کنند. با این حال ، نمونه های زیادی وجود ندارد که بتوان با گفتن “این راه مسئولیت پذیری است” آموخت. انتقاد از بی مسئولیتی دیگران به معنای این نیست که شما با مسئولیت شخصی خود یاد خواهید گرفت.

مسئولیت پذیرفتن

“مسئولیت پذیر باشید و عذرخواهی کنید!” “مسئولیت را بپذیرید و عقب نشینی کنید!” مسئولیت در دنیای عمومی معمولاً زمانی اتفاق می افتد که گناه کسی زیر سوال برود و اقدامات مقتضی انجام شود. وقتی شرایط خوب پیش می رود و هیچ اتفاقی نمی افتد ، افراد کمی به مسئولیت فکر می کنند. بنابراین وقتی مشکلی پیش می آید ، انتقاد جدی تر و بحث و جدال شدیدتری در مورد مسئولیت های وی در زمین مورد نیاز است. در واقع ، ما با کسانی که هیچ مسئولیتی ندارند بسیار آشنا هستیم. من حتی دیده ام بسیاری از مردم به روش اشتباه می گویند “من مسئولیت می پذیرم”. نه قربانیان ، بلکه مجرمان جنسی متعددی که گفتند: “از اینکه باعث نگرانی مردم شدم” ، نماینده هستند (حتی افرادی که گفتند: “برای رئیس جمهور متاسفم”). عوامل فراگیر وجود دارد که تفکر درست درباره مسئولیت را غیرممکن می کند. خود شفقت ، احساس گناه نسبت به دیگران ، بهانه گیری ، منطق جناح ها ، منطق سازمانی … البته ، من نمی توانم مطمئن باشم که از این امر مستثنی هستم. به طور خاص ، اگر اهل منطق سازمانی یا منطق اردوگاهی هستید ، شناختن این واقعیت آسان است. به همین دلیل نمی توان به آن کمک کرد و بنابراین نمی توان به آن کمک کرد. بهترین ها همیشه غیرممکن است ، و بدترین ها دومین بهترین ها در نظر گرفته می شود. و با این حال ، در این ضمن ، شما بهترین تلاش خود را کردید! این کنایه نیست ، واقعاً همینطور است. به همین دلیل مهم است که دوباره ، بیشتر ، دائماً ، با هم درباره مسئولیت اجتماعی فکر کنیم. مسئولیت در هنگام برداشتن جهت و دلیل درست منطقی است. دموکراسی بدون پرسش و پاسخهایی که مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری دارند را نمی توان حفظ کرد.

“مسئولیت اجتماعی” جامعه را می سازد

“انتخاب” شهردار سابق پارک وون ، نمایندگان گروه های زنان و اعضای جنبش زنان “نشت” ، انضباط و بحث در گروه های زنان ، تأملات و اظهارات ، استکبار از جنایت دوم ، اعلام موقعیت قربانی – سکوت اخیر . در هر صورت ، اکنون تعداد کمی از فمینیست های کره ای فکر می کنند که از این وضعیت خارج شده اند. در میان جاذبه ، من به “مسئولیت” فکر می کنم ، همانطور که به کسانی فکر می کنم که با تمام بدن خود جاذبه را تجربه خواهند کرد. البته کسانی که با هیجان صدای خود را بلند می کنند کمی زشت هستند اما اکنون اهمیتی ندارند. دلیل این امر آنست که ما معتقدیم مسئولیت براساس اقتدار ، مسئولیت و موقعیت اجتماعی است نه با مقایسه یا جمع یا تفریق. “چرا فقط از حزب دموکرات ، قدرت مردم ناراحت نیستید؟” “از آنجا که یکی از جنایات تاکنون به پیشرفت اقتصاد ملی کمک قابل توجهی کرده است ، مشروطیت برطرف شده است.” این نوع تا چه حد منطق این جامعه را خراب کرد؟ مسئولیت اجتماعی می آید و جامعه را به وجود می آورد. و اینکه چگونه او اشتباهات خود را می فهمد و چگونه مسئولیت را می پذیرد ، نشان می دهد که مبتنی بر چه کسی است و آرزوی کدام جامعه را دارد. مهم نیست چقدر شوک ، ناامیدی یا سرگردانی وجود دارد ، نکته بعدی همیشه وجود دارد. تعیین دقیق مسئولیت. و پاسخ صحیح به آن سال. انجام این کار با هم فقط این به ما اجازه می دهد “بعدی” را تصور کنیم و نه بدبینی یا ناامیدی را. سلام-کینگ یون ، فعال پژوهشی فمینیست ، مدیر عامل شرکت Ok-hee Salon

<한겨레21>لطفا ، ص

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته می شود. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات ، در بحران است. فقط امور مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به پوشش عمیق جامعه بهتر می شود. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *