Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

فرهنگ به طور کلی: فرهنگ: اخبار: Hankyoreh 21

[ad_1]

وسیع! سردبیر یخ می زند. “برش خیلی سریع است. آن را به 7 ثانیه افزایش دهید. “داخل اتاق ویرایش تنگ. این صحنه ای از زمان به اصطلاح” امور جاری “است ، جایی که افراد مسن درباره اولین ویدیوی ویرایش شده اظهار نظر می کنند. از جمله زیرعنوانها بیش از 2 ثانیه است. در مراحل آموزش شما فقط باید فریاد بزنید “بله” ، شعار نماینده یک کارمند دفتر و آن را اصلاح کنید. با این حال ، مشکل این است که گاهی اوقات لحظاتی که حتی نمی توانید توافق کنید ناگهان می آیند وقتی آن را ویرایش کردم ، هر چقدر که تماشا کردم احساس کندی می کردم. یک ویدیو در YouTube وجود داشت که بسیار ناامید کننده بود و از عبارت cut’split استفاده شد. 7 ثانیه چطور؟ و با این حال ، برای صاحبان یک حرکت مدرن دیدی که تصاویر سریع را با سرعت 1.5 برابر ، 7 ثانیه مشاهده می کند ، می تواند سرعت گمراه کننده ای باشد که صفحه منجمد است. در حالی که این افکار به عنوان یک قیام بوجود آمد ، به نظر می رسید که بیان سو mis تفاهم برآورده می شود صورت من. او چند کلمه اضافه کرد تا ببیند آیا نیاز به توضیح دارد. “مخاطبان ما 1020 نفر نیستند. افراد مسن درک نمی کنند. “آه! برنامه ای که در این زمان در حال ویرایش است ، یک برنامه طول عمر است که از روزهایی صادر می شود که بزرگسال بزرگترین است. بینندگان همچنین میانسال شدند ، در حالی که بزرگسالانی که جوانترین PD در مراحل اولیه برنامه بودند ، به PD اصلی میانسال تبدیل شدند. اگر معیار پخش “تماشاگران” باشد ، اعتصاب 7 ثانیه ای می تواند پاسخ صحیح باشد. چگونه می توانم مطابق با استانداردهای همان سن ، که می گوید گلابی همان سن است ، استفراغ کنم؟ بعد از تصحیح ، باید به حس آزادی پرواز کنم ، اما پاهایم سنگین است. طبیعتاً تلویزیون “رسانه قدیمی” است و دیگر جای تعجب ندارد اگر بگوییم “بچه ها این روزها یو جائه سئوک را نمی شناسند ، اما داتی می داند”. بنابراین پخش برای چه کسانی است؟ آیا می توان از افراد میانسال که به راحتی در فهرست بینندگان گزارش می شوند ، به عنوان “شخص” در نمایش استفاده کرد؟ می توان گفت که او در حال حاضر بهترین VIP در صنعت پخش است ، زیرا نمی توان آن را توضیح داد جز طعم میانسالی ، حتی ´tro that که چندین سال است ادامه دارد و therot ze mania ، که همه تبلیغات را تکان دهید. با این حال ، یک سوال ترسناک در کمین است. آیا آینده ای در محیطی وجود دارد که نتواند نسل های آینده را اسیر کند؟ وقتی با احساس پیچیده ای به خانه می آیم ، مادرم تلویزیون را روی کاناپه می بیند. حضور او غیر معمول به نظر نمی رسد. به چی نگاه میکنی؟ خدای من! در نتفلیکس ، قهرمان یک نبرد خون را مشاهده می کند که به یک رهبر باند مواد مخدر تبدیل می شود. گاگوان این است که او با تلفن هوشمند خود YouTube را از نظر سیاسی تماشا می کند. مامان … نه ، 5060 بیننده ، شما نباید این کار را انجام دهید. برادر کوچکترم در اوایل بیست سالگی من با بیان جدی از من می پرسد که حتی سنگر دفاعی که به آن اعتقاد داشتم را نیز از دست داده است. “آیا مزرعه سگ در آنجا دیده اید؟” آیا می دانید چه زمانی این کار را کرد به نظر می رسد او در تلاش است تا در YouTube جستجو کند و خانه خود را پیدا کند. سخت است که ببینیم نسل MZ (هزاره های متولد اوایل دهه 80 و اوایل 2000) که به حقوق حیوانات علاقه زیادی دارند ، متوجه آنچه من نمی دانم و چرخش می کنم. خواه نسل MZ یا میانسال ، رویکرد یک گروه رسانه ای خاص مهم است؟ فقط چند واقعیت اساسی وجود دارد. تلویزیون به سادگی یک “دستگاه” است که به شما امکان تماشای هر چیزی را می دهد و مزیت ویژه پخش تلویزیونی مبهم خواهد بود. در هر نسلی ، تماشای نمایش شیوه زندگی راحتی نیست. این به این معنی است که اگر آن را سرگرم کنید ، نباید انتظار تماس تصادفی را داشته باشید که خودتان می بینید. اکنون برای “دیدن” باید به شیوه زندگی افراد “تهاجمی” نفوذ کنید. سازمانهایی که با انحصار موجود آشنا هستند ، کمتر منفعلانه قضاوت موجود را دنبال می کنند زیرا مهارتهای بازاریابی آنها کافی نیست و از شهرت کاسته می شود. هرچه بیشتر انجام دهید ، بیشتر باید از همه اشکال گذشته خارج شوید و در هسته شدیدتر شوید. در این مرحله ، تفاوت بین اپراتورهای تلویزیون و یوتیوب ، یا حتی دوندگان در اطراف تمام مطالب ، مرزها را کاهش می دهد ، نه اندازه. آیا در همین لحظه ، آیا اپراتور تلویزیون می تواند آینده را به عنوان مرحله ای انتخاب کند؟ Jeong Paris Broadcaster PD

<한겨레21>لطفا همراه باشید

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته شده است. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات در بحران است. فقط مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به گزارش های عمیق می شود که جامعه بهتر را پیشنهاد می کند. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *