Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

فرهنگ به طور کلی: فرهنگ: اخبار: Hankyoreh 21


شغال در ماه آوریل متولد شد. در ماه ژوئن باران بارید و رودخانه متورم شد. شغال گفت: “من در عمرم چنین سیل بزرگی ندیده ام.” این یک ضرب المثل هندی است که توسط جورج اورول در ستونی در یک روزنامه انگلیسی نقل شده است. مانند شغال که گفته می شود ، ما چاره ای نداریم جز درک شرایط بر اساس تجربه خودمان ، و این تجربه مهم است. اگر تجارب مختلفی داشته باشید ، قضاوت و عملکرد شما متفاوت خواهد بود ، حتی اگر همزمان با یک مشکل روبرو شوید.

آیا این تغییر فقط “حساب” است؟

فاصله بین نسل ها نماینده است. شاید درک نسل جوان از ابتدا برای نسل جوان غیرممکن باشد. گفتگوی ویلی برانت نخست وزیر سابق آلمان و روزنامه نگار ایتالیایی اوریانا پالازو در سال 1973 این موضوع را آشکار کرد. “شما کارهای زیادی انجام داده اید تا به نسل بعدی کمک کنید تا در دنیای بهتر زندگی کنند. به نظر شما جوانان امروز ناسپاس هستند؟ به نظر شما خیلی کور است؟ برند در پاسخ به این س whatال که در اعتراضات ضد دولتی درباره جوانان چه فکری می کنید ، گفت: جوانان واقعیت امروز را با بدبختی دیروز مقایسه نمی کنند. آنچه آنها مقایسه می کنند واقعیت امروز و احتمال فردا است. ” همانطور که بیلی برند گفت ، هر تجربه متفاوت است. همانطور که بعدا اضافه کرد ، “آنها از زمان خود دفاع می کنند ، من از وقتم دفاع می کنم” و شاید راهی جز این نباشد که در هر موقعیتی بهترین تلاش خود را انجام دهیم. با این حال ، جهتی وجود دارد که جامعه نباید از آن دست بکشد تا تغییر بزرگی ایجاد کند. این ایجاد “برابری” است. البته ، درک تفاوت ، درست بودن آن را ممکن می کند ، اما موارد زیادی وجود ندارد که با آشکار کردن نامحدود اختلاف ، بتوان آنها را تغییر داد. علاوه بر این ، استراتژی اولیه پیشرفت برای تغییر جهان اثبات این بود که ، علی رغم اختلافات ، “همان” است. یعنی یافتن یک شی جهانی. مطابق با زمان ، موضوع یک ملت ، کارگر و شهروند بود. با تشکیل چنین اکثریت جهانی ، امکان تغییر جهان با قدرت “صفحات” وجود داشت. همانطور که باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت ، تغییر فقط “چشم انداز” است. حتی موضوع جهانی نیز لزوماً اکثریت نیست. به عنوان مثال ، شعار “کارگران جهان را تغییر می دهند” بر یک دوره حاکم است ، نه به این دلیل که تعداد کارگران بیشتر از افراد خود اشتغال است ، اما این موضوع کارگران است که بیشترین نیرو را در جهت تغییر این عصر اعمال می کند. این به این دلیل است که موضوعات با هم تحت عنوان قابل گسترش هستند. به همین دلیل نیازهای جوانان امروزی بسیار مهم است. از نظر جمعیتی ، تعداد نسل های جوان همچنان از نسل قدیمی بیشتر خواهد بود ، اما نسل قبلی توجه می کنند زیرا خواسته های آنها کلید تغییر در کل جامعه است. با این حال ، اگر موضوعات با هم تحت عنوان جوانان قابل گسترش نباشد ، تغییر اجتماعی به دلیل نیازهای این نسل ها غیرممکن است.

چگونه یک موضوع جهانی ایجاد کنیم

سال جدید روشن بود. او در مورد درد عصری صحبت می کند که دنیا به دلیل کرونا 19 ناهموار شده است. این درد آنقدر بزرگ است که نمی توانم بفهمم چگونه آن را برطرف کنم. طبیعتاً این درد تبعیض آمیز و متفاوت است. اما آیا فقط افشای این تبعیض و اختلاف کافی است؟ چگونه می توان در این عصر “سوژه جهانی” ایجاد کرد که تبعیض ها و اختلافات را از بین ببرد؟ اگر این به شما در یافتن پاسخ کمک نمی کند ، واقعاً چقدر ارزش مترقی می تواند به تغییر جهان کمک کند؟ این فقط یک مونولوگ شغال است که در آوریل متولد شده است. منتشر شده توسط کیم بو کیونگ

<한겨레21>لطفا همراه باشید

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته شده است. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات در بحران است. فقط مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به گزارش های عمیق می شود که جامعه بهتر را پیشنهاد می کند. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *