فرهنگ عمومی: فرهنگ: اخبار: Hankyoreh 21


Raeah Kim (來 兒) ، 23 ساله ، آرزو داشت که یک آهنگساز حرفه ای شود و اولین آهنگ خود را در اکتبر 2020 در SoundCloud بارگذاری کرد. من سلفی را دوست دارم ، بنابراین اغلب عکس ها را در اینستاگرام می گذارم. اما هیچ صدایی وجود ندارد. تعجب نکن Raeah Kim شخصی مجازی است که توسط LG Electronics خلق شده است. ساخته شده با گرافیک رایانه ای این لباس ها در “Shutterstock” (یک مرکز خرید که تصاویر و فیلم ها را خریداری می کند) خریداری شده اند. همانطور که نام “فرزند آینده” به معنای آن است ، او در آینده زندگی می کند و هیچ صدایی ندارد ، بنابراین در مترو صداها را جمع می کند و راهپیمایی می کند. برخی از “سیری” (سرویس تشخیص صدای اپل) می پرسند “چگونه صدای خود را به دست آورد؟” ال جی الکترونیکس هنگام اعلام رسمی Rae در نمایشگاه لوازم خانگی جهانی CES 2021 ، صدای خود را منتشر کرد. این نوعی “جهان بینی” است ، فرایندی که توسط آن هوش مصنوعی بی صدا / افراد مجازی صدای خود را پیدا می کنند. در عوض ، موضوعات CES 2021 “هوش مصنوعی” و “ربات ها” بودند. محصولاتی که زندگی مردم را آسان تر می کنند ، مانند جاروبرقی ، یخچال و ماشین ، هوشمندتر می شوند. حتی در زندگی روزمره ما ، ارتباطی از طریق تلفن های هوشمند با بلندگوهای هوش مصنوعی وجود دارد که نیازهای ما را به صورت صوتی نیاز ، فرمان داده و برمی گرداند. “خوب گوگل ، اخبار را بخوان.” “آقا ، موسیقی را پخش کنید.” وقتی در مورد “سلام راه را به من بگو” صحبت می کنم ، کمی تمایل ندارم که آنها را “ماشین” بنامم. زیرا احساس می شود یک جسم زنده و تنفس است. با تشکر از این ، به نظر می رسد هوش مصنوعی و ربات ها ناگهان به زندگی روزمره نزدیک می شوند. چگونه می توان انسان سازی غیر انسان ها را درک کرد؟ آیا علت آن طولانی بودن وضعیت غیر حضوری بوده است؟ یا اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد در شرایط شخصی بارزتر است؟ هرچه مهم باشد ، “حس فاصله” به شدت محدود می شود. و این “محتوا” است که کمک می کند. محتوا چیست. این تعریف در فرهنگ لغت به “چندرسانه ای متن ، صوت ، فیلم و تصاویر تبدیل شده به دیجیتال و توزیع شده” اشاره دارد. این تعریفی است از اواخر دهه 90 ، زمانی که اینترنت برای اولین بار ظاهر شد. بیش از 20 سال بعد ، محتوا به مفهومی گسترش می یابد که تقریباً در مورد تمام اطلاعات ارائه شده به کاربران متصل به اینترنت کاربرد دارد. و تقریباً در هر صنعتی اهمیت پیدا می کند. چرا؟ زیرا محتوا فاصله مارک ها ، شرکت ها و افراد را کاهش می دهد. پیوندها براساس محتوا ایجاد می شوند. این را می توان “تصادفی” نامید. به عبارت دیگر ، فاصله بین مصرف کنندگان / کاربران / مشترکان و مارک ها بیشتر از هر زمان دیگری خواهد بود. آنچه در حال حاضر در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد به روابط بیشتر روزمره نیز گسترش می یابد. طبیعی است که فکر کنیم بیشتر مشاغل اقتصادی در آینده به “اقتصاد رو به رو” تبدیل می شوند. به هر حال ، تجارت غیر عادی “تجارت قلب” است. در اینجا ذهن مورد توجه است. علاقه واقعاً وقت آن نیست. به عبارت دیگر ، تجارت پیش رو مسابقه ای برای وقت مصرف کننده است. این چیزی است که بسیاری از افراد قبلاً به آن اشاره کرده اند ، اما آنچه می خواهم بگویم موارد زیر است. تلاش های مجری تجارت برای گرفتن وقت مصرف کننده به سمت یک هدف پیش می رود. این یک ذهنیت مشتری مداری است: پاسخ به سالاتی از قبیل اینکه چه چیزی نامفهوم است و چگونه می توان فن ساخت. به چگونگی ایجاد روابط خوب با مشتریان خود بیندیشید. بنابراین ، تفکر سرزنده ، ذهن-علاقه-زمان-مشتری به طور کلی مرتبط است. ستون نویس Woojin Cha

<한겨레21>لطفا ، ص

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته شده است. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات در بحران است. فقط امور مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به گزارشگری عمیقی می شود که جامعه بهتری را ارائه می دهد. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595