Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

فرهنگ عمومی: فرهنگ: اخبار: Hankyoreh 21

[ad_1]

Spotify (تصویر) سرانجام این سرویس را در کره راه اندازی کرده است. Spotify ، بزرگترین بستر پخش جریانی منابع صوتی ، تا پاییز سال 2020 34٪ از بازار جهانی خدمات موسیقی را به خود اختصاص داده است و خدماتی است که به شما امکان می دهد بر اساس تبلیغات به رایگان موسیقی گوش دهید. 322 میلیون مشترک رایگان و 144 میلیون عضو پولی وجود دارد. بیش از 60 میلیون آهنگ دارد و لیست پخش Spotify و کاربر ایجاد شده به 4 میلیارد آهنگ می رسد. در کل ، حدود 1.9 میلیون پادکست وجود دارد ، از جمله مشاهیر مشهوری مانند میشل اوباما ، شاهزاده هری و جو لوگان ، که اخیراً به طور انحصاری با هزینه هنگفتی امضا شده اند. به نظر می رسد. ابتدا “گوش دادن مبتنی بر تبلیغات رایگان” و “هزینه خانواده که می تواند 5 نفر با یک حساب به آن گوش دهند” از این طرح حذف شدند و پادکست ها ، قدرت Spotify ، کنار گذاشته شدند. خواننده محبوب IU ، Monster X و دیگران بیش از صدای کره سقوط کردند. این به این دلیل است که KakaoM (M) ، که رقیب Melon را کار می کند ، موسیقی Spotify را توزیع نمی کند. بنابراین ، آیا قدرت Spotify برای کاربران کره ای است؟ متأسفانه پادکست وجود ندارد ، اما جای بیشتری برای پادکست کره ای در آینده وجود دارد. پادکست اصلی Spotify نیز می تواند ایجاد شود. مهمتر از همه ، نقطه قوت Spotify توانایی توصیه موسیقی براساس ترجیحات کاربران مبتنی بر هوش مصنوعی است. نسخه کره ای Spotify همچنین لیست های پخش براساس ژانر ، موضوع و هنرمند را متناسب با شرایط کره ارائه می دهد. در واقع ، قدرت Spotify ، یعنی کنترل ، فقط از نظر دست اول دیده می شود. قلب تدبیر در “آهنگ بعدی” است که همیشه به انتظارات آشکار خیانت می کند و قلب را تپ می کند. این امر ممکن است زیرا مقیاس بایگانی متفاوت است. به نظر می رسد که میزان رضایت بسیار بالا است ، اما روند کار در آنجا آسان خواهد بود. بیش از چهار سال است که اپل موزیک از زمان راه اندازی سرویس خود در سال 2016 قادر به حل مشکل توزیع KakaoM نبوده است. اپل موسیقی پس از Melon ، Genie ، Flo و Vibe در حال حاضر سهم بازار زیر 10٪ را دارد ، اما چه کسی Spotify را توصیه می کند یا نه خیلی خوب استفاده می کنید؟ اول از همه ، او یک شنونده متنوع است. کاربران موسیقی معمولاً محافظه کار هستند. بنابراین موسیقی ناگهانی آشنا را تغییر یا حذف نکنید. بلکه این یک مشکل است زیرا شما فقط به آنچه می شنوید گوش می دهید. لیست پخش Spotify این افراد را هدف قرار داده است. البته این برای کسانی که علاقه زیادی به موسیقی دارند مفید خواهد بود ، اما در عین حال ، حتی برای کسانی که دانش موسیقی ندارند ، لیست پخش ویژگی است که بدون تلاش زیاد توصیه های موسیقی مناسب را دریافت می کند. بر این اساس ، شما می توانید تاریخچه موسیقی خود را سازماندهی کرده و بایگانی خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید با افزودن چند آهنگ دیگر به لیست پخش دوست خود ، “گپ موسیقی با یک طرفدار رو به پایین” داشته باشید. بنابراین ، Spotify سرویسی نیست که در واقع به موسیقی گوش می دهد ، بلکه خدمتی است که حس فاصله بین افرادی را که از طریق موسیقی جمع می شوند ، باریک می کند. صحبت با مردم از طریق موسیقی بسیار جالب است. محتوا ، تجارت IP و ساختار اتصال یک نامعلوم با این جمله شروع می شود. گزارش گزارش Spotify که برای اولین بار وارد کره شد ، خیلی خوب به نظر نمی رسد ، اما چه تغییراتی برای نوازندگان مستقل رخ خواهد داد. این دلیل ارزشمند بودن آن است.ستون نویس Woojin Cha

<한겨레21>لطفا ، ص

با قدرت حامیان و مشترکان ، روزنامه نگاری در بحران است ، زیرا درآمد تبلیغات به شدت کاهش می یابد. فقط امور مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به پوشش عمیق جامعه بهتر می شود. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *