Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

فیزیوتراپی یک راه حل برای درد میگرن ارائه می دهد – Net Gaste



روند ویروس کرونا نوع جدید (Covid -19) در برخی از مشکلات آن مشکلات بیشتری ایجاد کرده است. یکی از آنها میگرن است که باعث می شود استرس ، اضطراب و سبک زندگی نامنظمی داشته باشیم. این وضعیت بهداشتی ، که به طور قابل توجهی کیفیت زندگی را با سردرد و سایر اثرات آن کاهش می دهد ، تقریباً از هر 5 زن در هر یک و در هر 15 مرد مشاهده می شود. در حالی که کسانی که این مشکل را دارند اقدامات مختلفی را برای کاهش درد انجام می دهند ، تحقیقات نشان می دهد که از برنامه های درمانی فیزیوتراپی می توان برای بهبود حملات میگرن نیز استفاده کرد. به حدی که گروهی از محققان دانشگاه گوتنبرگ سوئد اولین مطالعه در مورد اثربخشی ورزش به عنوان یک روش پیشگیری از میگرن را در سال 2011 منتشر کردند. مشخص شد که 40 دقیقه ورزش سه بار در هفته می تواند به همان اندازه در پیشگیری از میگرن موثر باشد. بنابراین ، اثربخشی ورزش ، که راحتی زیادی را در سایر مشکلات درد فراهم می کند ، نیز در حل این مشکل ظاهر می شود.

میگرن در سنین پایین ظاهر می شود

یک متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان توان درمانی و توانبخشی روماتم ، که گفت تقریباً 45 درصد موارد میگرن در دوران کودکی یا نوجوانی اتفاق می افتد. Metin Gyuzelchik ، “میگرن یک بیماری ژنتیکی است و نوعی سردرد است که معمولاً در سنین پایین با حملات شروع می شود و در سنین پیری (یائسگی زنان) پایان می یابد. بیماران می فهمند که بیشتر حملات رخ خواهد داد. تا 20 دقیقه قبل از حمله ، او می تواند اعوجاج در دید خود ، بعضی اوقات اشکال هندسی ساده ، خطوط زیگزاگ یا موج دار ، لکه های درخشان یا ستاره را ببیند. این هاله های دیداری معمولاً از مرکز میدان بینایی شروع می شوند و به بیرون تابش می کنند. وی گفت: “گاهی اوقات ممکن است گزگز در یک طرف بدن ، گزگز ، از دست دادن قدرت ، اختلال در گفتار و دشواری در یافتن کلمات به نظر برسد که انگار سکته می کنند.”

سبک زندگی ما می تواند باعث میگرن شود

دکتر Guzelczyk سخنان خود را به شرح زیر ادامه داد: “به ویژه برای کم و زیاد خوابیدن ، گرسنه ماندن یا غذا خوردن غالباً ، استرس ، خستگی ، مصرف مایعات کم ، سیگار کشیدن ، چای ، قهوه ، کولا ، فندق ، بادام زمینی ، شکلات ، پنیر ، گوجه فرنگی ، پرتقال ، خیار شور ، این می تواند باعث افزایش دفعات حملات در غذاهایی مانند سوسیس ، کالباس ، بستنی ، موز شود. اگر حملات میگرن 3 بار در ماه یا بیشتر اتفاق بیفتد ، حداقل 3 ماه برنامه درمانی برای کاهش درمان به اصطلاح پیشگیری تنظیم می شود. برای حملات کمتر از 3 بار در ماه ، فقط درمان هایی که هدف آن حمله است کافی است ، اما بیمار قطعاً باید شرایط زندگی خود را تنظیم کند. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *