Add your content here
Add your content here

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

[ad_1]

با خطوط شبکه تماس بگیرید (سیمهایی که برای تأمین برق قطارهای برقی یا لوکوموتیو برقی از راه آهن های برقی با جمع کننده فعلی در تماس هستند) کارگران کارهای تعمیراتی را انجام می دهند ، مانند تنظیم ارتفاع خط تراموا در خط Donghae Nambu در نزدیکی ایستگاه Ulsan Taehwagang صبح زود 21 ژانویه. کارگران در Catenary ، که خطوط Catenary را نصب و تعمیر می کنند ، عمدتا شب هنگام توقف قطار کار می کنند. ساعت ها بعد از نیمه شب ، در تاریکی تاریک ، باید با تکیه بر نور فانوس اصلی ، با ارتفاع 5 متر بالا و پایین کار کنید. 25000 ولت برق از خط تراموا عبور می کند که بیشتر آنها کارگران روزانه هستند که با یک پیمانکار فرعی که از شرکت راه آهن کره یا شرکت راه آهن ملی سفارش دریافت کرده است ، قرارداد بسته اند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط اتحادیه ملی کارگران ساختمانی در سپتامبر سال 2020 ، در میان 113 کارگر موجود در اجاره ، 63.7٪ گفته اند که تصادف کرده اند. 6/93 درصد از انواع تصادفات “سقوط کرد” ، 60/6٪ آنها توسط اشیا falling سقوط کرده و 4/6٪ آنها دچار برق گرفتگی شدند. آیا کسانی که مجبورند برای امنیت و آسایش مسافران در معرض خطر کار کنند با قانون فاجعه های جدی محافظت می شوند؟ این قانون که در تاریخ 8 ژانویه توسط شورای ملی تصویب شد ، مشاغل زیر 5 نفر را شامل نمی شود و اجرای آن را برای شرکت هایی که کمتر از 50 کارمند دارند پس از سه سال به تأخیر می اندازد.گزارشگر ارشد لی یونگ وو [email protected]

<한겨레21>لطفا ، ص

با قدرت اسپانسرها و مشترکان ساخته می شود. روزنامه نگاری با کاهش شدید درآمد تبلیغات ، در بحران است. فقط مالی مستقل چهره جامعه ما را آشکار می کند و منجر به گزارش های عمیق می شود که جامعه بهتر را پیشنهاد می کند. ما انتظار داریم اسپانسرها روی ارزش و آینده سرمایه گذاری کنند.

سوال
بخش نشر و بازاریابی Hankyoreh 21 (0243-710-0543)
پشتیبانی می کند
https://cnspay.hani.co.kr/h21/support.hani
اشتراک در
http://bit.ly/1HZ0DmD
برنامه تلفنی (پرداخت ماهانه موجود است) 1566-9595



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *