35000 تماس با حمل و نقل ساكاریا – Net Gaste پاسخ داده شد



روی عکس آلبوم خبر کلیک کنید

مرکز مدیریت حمل و نقل ، که حمل و نقل شهرداری ساکاریا را مدیریت می کند ، در سال 2020 به آدرس درخواست ها و شکایات مربوط به حمل و نقل تبدیل شد. در حالی که با UYM (مرکز مدیریت حمل و نقل) در مورد نیازهای حمل و نقل عمومی تصمیم گیری می شد ، عملیاتی برای عملکرد روان حمل و نقل عمومی ؛ در سال 2020 بیش از 35000 تماس پاسخ داده شده است. علاوه بر این ، 3500 بررسی برای اطمینان از حمل و نقل سازگار با همه گیری در برخی از نقاط از طریق تیم های بازرسی حمل و نقل انجام شده است.

3500 حسابرسی

در بیانیه ای که از طرف وزارت حمل و نقل در این باره صادر شد ، “ما فعالیت های ممیزی خود را برای اطمینان از حمل و نقل مناسب در وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی در سال 2020 ادامه داده ایم ، که با مبارزه با همه گیری گذشته است. در طی همه گیری ، علاوه بر بررسی انطباق با قوانین تمیز کردن ماسک در وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی هر روز در توقفگاه های شلوغ ، 3500 بازرسی در سال 2020 انجام دادیم. ما مجازات هایی را برای اقدامات خلاف مقررات حمل و نقل عمومی اعمال کردیم. هدف ما رضایت حداکثری در حمل و نقل عمومی است. “

35 هزار تماس با مرکز مدیریت حمل و نقل

با مرکز مدیریت حمل و نقل ، توضیح اینکه حمل و نقل شهری بلافاصله کنترل می شود و درخواست ها به مرکز می رسد به شرح زیر است: به آدرس شناخته شده ای برای شکایت در مورد حمل و نقل عمومی تبدیل شده است. در سال 2020 ، UYM به بیش از 35000 تماس پاسخ داد و 12.500 درخواست و شکایت حل و فصل شد. UYM به کارکرد روان حمل و نقل در شهر ما ادامه خواهد داد. شهروندان ما می توانند با تماس با ALO 153 به راحتی درخواست ها و شکایات خود را به UYM ارسال کنند. “